هنر در لحظه زندگی کردن


هنر در لحظه زندگی کردن

معرفی کتاب هنر در لحظه زندگی کردن

اگر کمال گرایی هستید که تمام تلاشتان را در زندگی کرده اید، اما باز هم نیاز به تغییر دارید چون احساس لذت نمی کنید با آن همه تلاش و اثبات خودتان برای دیگران… و با این اوصاف چیزی از احساس و عاطفه و روح در شما نمانده، کتاب هنر در لحظه زندگی کردن برای شما یک نور الهی است.

در کتاب حاضر، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز شانا نیکوئست، شما را دعوت می کند تا چشم انداز زندگی خود را در نظر بگیرید و با آنچه که در پیش رو می بینید، فشار ناشی از تلاش برای بی نقص بودن را پشت سر بگذارید و شروع به تغییر دادن زندگی خودتان کنید تا با آرامش در بحبوحه ی آشفتگی ها یا روزمرگی های زندگی حضور داشته باشید. کتاب پیش رو که به سبک گرم و دلپذیر نوشته شده است، به مهم ترین تحول در زندگی نویسنده و شاید مخاطبان کتاب می پردازد که پشت سر گذاشتن شلوغی و زندگی بی مبالات و کشف دوباره شخصی است که شما از خود ساخته اید.

خلاصه کتاب

کتاب هنر در لحظه زندگی کردن دستی است که شما را از فشار ثابت برای انجام سریعتر کارها، فشار بیشتر و تولید بیشتر، در حالی که تصویری فرسایشی از رسیدن به کمال را حفظ می کنید ، رها می کند. شانا نیکوئست، روایتی صادقانه از آنچه باعث شده است تا او این سفر را آغاز کند ارائه می دهد و با دیدی قانع کننده از روشی کاملا جدید برای زندگی صحبت می کند، در حالی که زندگی وی سرشار از لطف، استراحت، سکوت، سادگی، دعا و ارتباط با افرادی شده است که برای هر انسانی از همه چیز مهم تر هستند.

این کتاب به ما روش هایی برای سپری کردن زندگی آرام و بدون اضطراب را در قالب داستان زندگی شخصی نویسنده ارائه می دهد. اگر فکر می کنید به دلیل داشتن زندگی در عصر حاضر و نگرانی ها و مشغله های آن از نظر روانی در شرایط دشواری قرار دارید، بدون معطلی به سراغ این کتاب بروید. به طور خلاصه کتاب هنر در لحظه زندگی کردن کتابی عالی برای رهایی از اضطراب و دست‌یابی به روشی ساده‌تر و پرشورتر برای زندگی در قالب داستانی خواندنی است.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 86

دیدگاه های کاربران (0)

شروع زندگی بهتر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما